Saturday, October 29, 2005

it's Jazz time

borrowed 2 CDs from friend.
one is from Dave Holland Quintet and the other one is from Ron Miles
after listened to both CDs, i think Dave Holland's music is more of my taste... but i think i still prefer blues.

next week only need to work for two days, the rest of the days are all holodays. hooray!
most ppl will be taking leave i guess.
hope boss is not coming to office also, then i can watch some DVDs. wa ha ha ha...

4 comments:

bl5uesky said...

原来你不是道地kl人哦
你没回答我的问题哦
先讲我可是个超级问题儿童哦:)
所以如果你嫌我烦就告诉我吧!
你是伟伦的同事吗?
你也是batu pahat人吗?
batu pahat哪里呢?
为什么你的space上不到?
抱歉因为真的太巧了
这是我第二次在网上遇到同乡
所以难掩鸡婆的本性,哈哈!
p/s:你的cute样呢?

vteck said...

哈哈,我没cute样,衰样就有。
为免让你做恶梦,还是免了吧。

对,我是伟伦的同事。他blog里提到的老野就是在下。

哦,我不是batu人。
我是新山人。你的资料说你是JB人嘞。。。
都是柔佛人,也算同乡啦。

我的space没东西看,我只是注册爽的,哈哈。

bl5uesky said...

你在blog的照片有够cool哦!
哈哈哈~ ~ ~
要讲到这样咩?!
再衰样也算是个人嘛!
人不会一辈子衰样的
所以你要加油哦!!
嘻嘻~ ~

vteck said...

哈哈,我会加油的。