Sunday, March 22, 2009

recently...

最近發生的很多事,滿精彩的,報告一下

第一章 人形麻將
上個星期我跟Stella都病了
星期三我們一起請了病假在家休息
早上看醫生時我們一起進去
醫生檢查了Stella跟我們說了說病情后我就跟她換位子然後跟醫生說我就是下位病人
醫生愣了愣才囘過神來

我們的病情很接近
瀉肚子發冷全身無力肌肉酸痛食欲不振反胃欲嘔
醫生看了說不是食物中毒不是瘧疾所以應該沒什麽大礙
還好我沒懷孕

回家后我因爲背腰痛得厲害就去看了看中醫
大夫四管齊下針灸拔罐推拿配藥試圖為我打通任督二脈
療程過後回家一看才發現大夫已經把我弄成了個萬中無一的人型八筒
被我那班麻將發燒友看到可能會情不自禁的想要摸一摸我


再續。。。

7 comments:

Gary Liew said...

wah... cupping wor.. does it hurt? did you don any cupping in the front? hee hee... take care bro...

Tracy said...

Aiyuh, Mr. “八筒”,u hav to take good care ler.

btw, mahjong kaki not like “八筒”,they are more prefer “飞”,then u go make a “飞”lar, sure they wil luv u very much.

vteck said...

ya it's a bit painful... don't play play with the suckers... :P

nope, nothing in front... luckily, ha ha

Tracy, 飞 a bit difficult... somemore it's the traditional 飛! I think even if the doctor have enough cups the canvas also not big enuf to form the word... :P

k p T a n said...

next time ask the doc to write poem on tops after "suckers"

bantwan said...

hey, I also have the “八筒”ler... same same.. but really a bit pain..

Anonymous said...

希望你们已经康复了^.^
好好照顾彼此唷~

huiyandala said...

hehe.. if put 飞, then u really like 岳飞。精忠报国。

u r the best~~